Gönderi, Garanti ve İade Politikası

 

GÖNDERİ
edelkrone Türkiye mağazası sadece Türkiye ve K.K.T.C.’ye hizmet vermektedir. Türkiye sınırları içersindeki gönderiler ücretsiz olarak Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo firmaları ile, K.K.T.C.’ye yapılan gönderiler ise siparişin desi/hacim toplamına göre ücretlendirilerek sadece Yurtiçi Kargo firması ile yapılabilmektedir.

Stokta olan ürünler için, normal şartlar altında, siparişiniz kargo firmasına en geç 1 iş günü içerisinde teslim edilir. edelkrone belirtilen bu gönderi süresine sadık kalmak için çaba gösterecektir. Ancak beklenmedik durumlarda 10 iş gününe kadar gecikme hakkını saklı tutar. Sipariş verilirken bu durum her zaman göz önünde bulundurulmalıdır.

Sipariş içerisindeki herhangi bir ürünün stokta olmaması durumunda, siparişin tamamı, stokta olmayan ürün tedarik edilinceye dek gönderilmez. Siparişinizin iki kısım halinde gönderilmesini talep etmek için, "Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Siparişin bölünmesi durumunda edelkrone ek kargo ücreti talep etme hakkını saklı tutar.

Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra size e-posta ile önce siparişinizin gönderildiği ardından da - gönderim mesajını takip eden 3 saatlik zaman içerisinde - kargo takip numarası iletilmektedir. Kargo takip numarası tarafınıza ulaşmadı ise, "Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Siparişiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra ki tüm süreç kargo firmasının kontrolündedir ve yaşanabilecek gecikmelerden edelkrone Türkiye sorumlu değildir.

Bazı ödemeler - özellikle 3DS güvenlik kodu kullanılmadan yapılan kredi kartı ve hesap sahibinin aynı olmadığı durumlarda - ek bir denetim prosedürüne maruz kalabilir. Böyle durumlarda ödemeniz onaylanıncaya kadar Gönderi Birimimiz ürünü kargo firmasına teslim etmeyecektir.

ÖNEMLİ - Saat 15:00’dan sonra verilen siparişlerde, - ürünlerin tamamı stokta ise - gönderiniz bir sonraki iş günü kargo firmasına teslim edilecektir.

----

GÜMRÜK VE VERGİLER
Türkiye sınırları içerisinde yapılan ürün gönderileri için herhangi bir gümrük işlemi ve masrafı veya ek vergi yoktur. Ürün fiyatlarının içerisine %18 KDV tutarı dahildir.

K.K.T.C.’ye yapılan gönderilerde gümrük işlemleri ve diğer vergiler alıcıya aittir. edelkrone Türkiye, Türkiye sınırları dışına yapılan gönderiler için ödenen ek ücretleri üstlenmeyeceğini ve bu ek ücretlerin alıcı tarafından gönderi yapılan ülke kanunları çerçevesinde ödenmesi gerektiğini beyan eder. Gümrük işlemleri sebebiyle gönderinin zamanında adrese teslim olmadığı durumlarda edelkrone Türkiye sorumluluk kabul etmeyecektir. Bu gibi durumlarda yerel gümrük müdürlükleri ile irtibata geçilmesi gerekmektedir.

----

GARANTİ KOŞULLARI

STANDART GARANTİ
edelkrone Türkiye mağazasında satılan ürünler edelkrone’un Standart Garanti’si altındadır. Garanti süresi ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıl süresince devam eder.

Herhangi bir edelkrone ürünü, ürün tanıtımında belirtilen işlevlerinden bir veya bir kaçını üretim hatasına bağlı olarak gerçekleştiremiyorsa, ürünle ilgili problem standart garanti dahilinde giderilir. Standart Garanti dahilindeki tüm tamir ve/veya ürün değişim işlemleri ücretsiz olarak sağlanır. Standart Garanti, ürünün işlevselliğini etkilemeyen kozmetik kusurları kapsamaz.

Uygunsuz kullanım sebebiyle oluşabilecek sorunlar - ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması, yanlış kurulum, yanlış kullanım, kazalar, ürün modifikasyonları, anormal koşullara maruz bırakma v.b. - Standart Garanti tarafından kapsanmaz. Elektronik ürünlerin gövde kasaları kullanıcı tarafından açıldığı andan itibaren, Standart Garanti ve Para İadesi kapsamından çıkarılır. Bu gibi durumlarda edelkrone Türkiye’nin hiçbir sorumluluğu ve yükümlülüğü bulunmamaktadır.

İkinci el edelkrone ürünleri veya edelkrone tarafından üretilmemiş, taklit ürünler hiçbir koşulda garanti kapsamına dahil değildir. edelkrone, kendi ürünleriyle birlikte kullanılan üçüncü parti ürünler için garanti sunmaz veya bu ürünlerin kullanım sırasında oluşabilecek kusurlarında sorumluluk kabul etmez. edelkrone, sadece kendi ürünleri için, garanti şartları kapsamında, tamir veya değişim hizmetlerini sunar.

edelkrone ürününüzle ilgili garanti kapsamındaki talepleriniz için, "Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Ürününüzün sipariş numarası ve/veya ürünü satın aldığınız hesaba ait e-posta adresinizi belirterek daha kısa sürede yardım alabilirsiniz.

----

İADE KABUL KODU (İKK)
Yapılacak her iade, tamir veya değişim işlemi veya ürünlerin edelkrone deposuna ulaştırılması gereken her durumda, “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi ve İade Kabul Kodu (İKK) talep edilmesi gerekmektedir. Sipariş numarası bu kod yerine geçmez. Ürüne özel verilen İKK, gönderim yapılan paket üzerine açık ve okunaklı bir şekilde yazılması gerekmektedir. Doğru ve geçerli kod olmadan yapılan gönderilerle ilgili edelkrone Türkiye sorumluluk kabul etmez işlem yapmama hakkını saklı tutar.

Ürüne özel verilen İKK ile söz konusu ürünler, gönderici ödemeli olarak, 7 gün içerisinde kargo firmasına teslim edilerek, kargo takip numarası edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri temsilcilerine iletilmelidir. Gönderi sırasında kaybolan ürünler, gönderilmemiş olarak kabul edilir. Bu sebeple, ürünün takip edilebilir bir kargo şirketiyle yollanması gönderici açısından daha sağlıklı olacaktır.

----

TAMİR
Ürünlerle ilgili teknik servis ihtiyacınının duyulduğu durumlarda, “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi ve İade Kabul Kodu (İKK) talep edilmesi gerekmektedir. Ürünler geri çağırılmadan önce, yaşadığınız problemi anlatan kısa bir video veya fotoğraf çekmeniz istenebilir. Göndereceğiniz görsel materyal, problemin uzaktan teşhisi mümkünse, teşhis edip, uygun yönergelerle ve/veya gerekli yedek parçalar sağlanarak problemin en kısa sürede çözüme ulaştırılması için gereklidir.

ÖNEMLİ - Birçok edelkrone ürününde, yaşadığınız teknik problem sizin tarafınızdan kolayca tamir edilebilir veya çözüme kavuşturulabilir. Bu sebeple edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeden önce manuals.edelkrone.com web adresini ziyaret ediniz.

Gerekli değerlendirmeler sonucunda tamir kararı verildiği takdirde, ürüne özel verilen İKK ile ürünleriniz edelkrone deposuna ulaşıp teslim alındıktan sonra tamir işlemleri başlatılır. Ürün tamiri için gönderilen ürünlerde gönderi ücretleri, gönderici tarafından karşılanır. Gönderi sırasında kaybolan ürünler, gönderilmemiş olarak kabul edilir. Bu sebeple, ürünün takip edilebilir bir kargo şirketiyle yollanması gönderici açısından daha sağlıklı olacaktır.

Ürünlerin tamir işlemleri Standart Garanti veya Ürün Koruma Planı kapsamında gerçekleştirilebilir. Eğer tamir işlemleri bu garanti kapsamı altında değil ise, Teknik Servis Bedeli, problemin teşhisi sonrasında bildirilir ve ürün sahibinin onayı alınarak tamir prosedürü başlatılır.

----

DEĞİŞİM
edelkrone Türkiye mağazasından verdiğiniz siparişler için koşulsuz olarak 14 gün içerisinde değişim talep edebilirsiniz. Sipariş tesliminden sonra 14 günü aşmış ve Ürün Koruma Planı sahibi olmayan ürünlerin değişimi mümkün değildir.

Herhangi bir ürünle ilgili değişim istenmesi durumunda, “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi ve İade Kabul Kodu (İKK) talep edilmesi gerekmektedir. Gerekli değerlendirmeler sonucunda değişim kararı verildiği takdirde, ürüne özel verilen İKK ile ürünleriniz edelkrone deposuna ulaşıp teslim alındıktan ve teknik servis onayından geçtikten sonra - ürünün satın alındığı gibi eksiksiz ve orijinal kutusunda olması, ürünün kutusu açıldı ise; ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hasarsız, hatasız ve eksiksiz olarak gönderiminin sağlanmış olması şartı aranmaktadır - değişim işlemleri başlatılır.

Ürün değişimlerinde gönderi ücretleri, gönderici tarafından karşılanır. Gönderi sırasında kaybolan ürünler, gönderilmemiş olarak kabul edilir. Bu sebeple, ürünün takip edilebilir bir kargo şirketiyle yollanması gönderici açısından daha sağlıklı olacaktır.

----

ÜRÜN VE PARA İADESİ
edelkrone Türkiye mağazasından verdiğiniz siparişi koşulsuz olarak 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Sipariş tesliminden sonra 14 günü aşmış ve Ürün Koruma Planı sahibi olmayan ürünlerin iadesi mümkün değildir.

Özel indirim ve promosyonların iade politikaları farklılık gösterebilir. Paket kampanyalar ile alınan ürünlerden birinin iadesi durumunda, paket kampanya indirimi ya da hediyelerin toplam bedeli iade edilen ürünün fiyatından çıkarılarak iade işlemi gerçekleştirilir. Paket kampanya indirimi (ya da hediye bedeli) ürünün iade bedelini aştığı takdirde, iadenin gerçekleşmesi için, aradaki farkın ödenmesi gerekir.

Ürün iadesi talep etmek için, “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi ve İade Kabul Kodu (İKK) talep edilmesi gerekmektedir. Ürüne özel verilen İKK ile ürünleriniz edelkrone deposuna ulaşıp teslim alındıktan ve teknik servis onayından geçtikten sonra - ürünün satın alındığı gibi eksiksiz ve orijinal kutusunda olması, ürünün kutusu açıldı ise; ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hasarsız, hatasız ve eksiksiz olarak gönderiminin sağlanmış olması şartı aranmaktadır - para iade süreci başlatılır.

Ürün iadelerinde gönderi ücretleri, gönderici tarafından karşılanır. Gönderi sırasında kaybolan ürünler, gönderilmemiş olarak kabul edilir. Bu sebeple, ürünün takip edilebilir bir kargo şirketiyle yollanması gönderici açısından daha sağlıklı olacaktır.

Para iadesinin yapmış olduğunuz ödeme yöntemine göre banka hesabınıza veya kredi kartınıza ulaşması 7 ila10 iş günü sürebilmektedir. Havale/EFT ile yapılan ödemelerin iadelerinin işleme alınabilmesi için banka hesap bilgilerinizi paylaşmanız gerekmektedir. Para iadelerinin hesabınız veya kredi kartınızda tam olarak ne zaman gözükeceği ile ilgili direkt olarak bankanız ile görüşmeniz gerekmektedir.

Kredi kartı puanları ile yapılan işlemlerde önce puanlarınız sonra kalan miktar var ise para iadesi yapılmaktadır. Taksitle yapılan ödemeler ile ilgili iadelerin işlemleri bankalar arasında farklılık göstermesi sebebi ile bilgi almak için direkt olarak bankanız ile görüşmeniz gerekmektedir.

ÖNEMLİ - Kurumsal olarak faturalandırılmış siparişlerin iadelerinde, iade edilen ürünlerle birlikte bir iade satış faturası gönderilmesi gerekmektedir. İade işlemleri ancak iade satış faturası tarafımıza ulaştıktan sonra başlatılabilmektedir.

----

SİPARİŞ İPTALİ
Siparişinizin henüz kargo firmasına teslim edilmediği durumlarda, “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilerek, siparişin iptali istenebilir. Sipariş için yapılan ödemenin tamamı Ürün ve Para iadesi bölümündeki kurallar dikkate alınarak iade edilir.

Kargo firmasına teslim edilmiş fakat henüz ulaşmamış siparişin iptalinin talep edilmesi durumunda, siparişin kargo firmasından teslim alınması ve sonrasında paketleri açılmadan “Bize Ulaşın” sayfasından veya info@edelkrone.com e-posta adresi aracılığıyla edelkrone Türkiye Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilerek İade Kabul Kodu (İKK) talep edilmesi gerekmektedir. Tarafımıza paketleri açılmış olarak teslim edilen ürünler teknik servis onayından geçtikten sonra - ürünün satın alındığı gibi eksiksiz ve orijinal kutusunda olması, ürünün kutusu açıldı ise; ürüne ve aksesuarlara zarar vermeden, hasarsız, hatasız ve eksiksiz olarak gönderiminin sağlanmış olması şartı aranmaktadır - para iade süreci başlatılır.

ÖNEMLİ - Kurumsal olarak faturalandırılmış siparişlerin iadelerinde, iade edilen ürünlerle birlikte bir iade satış faturası gönderilmesi gerekmektedir. İade işlemleri ancak iade satış faturası tarafımıza ulaştıktan sonra başlatılabilmektedir.


----

edelkrone ÜRÜN KORUMA PLANI
Ürün Koruma Planı, ürünün tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlayan ve 2 yıl süresince devam eden Standart Garanti’yi, ömür boyu garantiye, Para İade koşulları sağlandığı durumlarda ise, bu koşulları 90 güne uzatır.

Ürün Koruma Planı, ürün satın alındığı andan itibaren, kargo süreci dahil olmak üzere - ürünlerin kargoda kaybolması durumunda yeni ürün gönderimi ancak kargo şirketi tarafından sağlanacak resmi belgeler ile mümkündür - meydana gelmesi muhtemel, ürünlerin çalışmasını engelleyen tüm hasarları kapsar. Ürünü işlevsiz kılan, kullanıcı kaynaklı kaza ve durumlar bu kapsam dahilinde değerlendirilir.

Kullanıcı böyle bir durumla karşılaştığında; yedek parça, teknik destek, tamir veya değişim isteme hakkına sahiptir. edelkrone, işlevsiz hale gelmiş ürün ile ilgili görsel kanıt isteyebileceği gibi ürün veya parçayı da geri çağırabilir. edelkrone, değişim ürünlerinin daha önce hiç kullanılmamış ürünler olmasına özen gösterir fakat Ürün Koruma Planı bunu garanti altına almaz. Değişim ürünleri kullanılmış ve yenilenmiş ürünlerden de olabilir. Elektronik ürünlerin gövde kasaları kullanıcı tarafından açıldığı andan itibaren, Ürün Koruma Planı geçerliliğini kaybeder. Ürün Koruma Planı kapsamındaki her ürün uygun şartlar altında, yalnızca bir kez değiştirilebilir. Değişim gereken ürün artık üretilmiyorsa, ona en yakın muadil ürün ile değişimi teklif edilir, eğer böyle bir ürün artık ürün gamında mevcut değilse, ürün satın alındığı zamanki değeri kadar edelkrone Türkiye mağazası içinde harcanabilir kredi kullanıcının hesabına tanımlanır ve kullanıcı bu krediyi dilediği ürünü almakta kullanabilir. Para İade süresini aşmış hiçbir siparişin para iadesi mümkün değildir.

Renk değişimi, CNC üretim teknikleri sebebiyle meydana gelmiş izler, kaplama izleri, ürün yüzeyinde çizikler, eskime, aşınma, ayar sırasında duyulabilecek sesler gibi, ürünün işlevselliğini etkilemeyen durumlar Ürün Koruma Planı kapsamına girmez. Ücretsiz ürün değişimleri veya ücretsiz yedek parça sağlanması ancak ve ancak edelkrone Teknik Destek Ekibi’nin onayından sonra gerçekleşir.

Ürün Koruma Planı satın alma sırasında ürüne özel tanımlanır, bir üründen diğerine aktarılamaz, kullanıcının ürünü satması durumunda devir olmaz, hiçbir şekilde kullanıcı tarafından kaybedilen veya çaldırılan ürünleri, edelkrone ürünleri ile birlikte kullanılan üçüncü parti ürünlere - kamera, ışık, ses ekipmanı v.b. - gelebilecek muhtemel zararları kapsamaz. Tarafımıza ulaştırılması gereken ürün ve/veya parçalar için, problem Ürün Koruma Planı kapsamında giderilebilecek dahi olsa, kargo ve oluşabilecek tüm gönderi bedelleri kullanıcıya aittir. Ürün Koruma Planı’nın satın alındıktan sonra iadesi mümkün değildir.

Ürün Koruma Planı bir üst modele geçmek ya da takas gibi ek ayrıcalıklar sağlamaz. Ürünleri, üçüncü kişilere satmak veya kiralamak için alanlar, Ürün Koruma Planı’ndan faydalanamazlar. Bu durumlarla karşılaşıldığında, Ürün Koruma Planı kapsamı edelkrone tarafından sona erdirilir. Bu sona erdirme, kullanıcıya Ürün Koruma Planı ya da diğer ürünlerin iadesi hakkını vermez.

Ürün Koruma Planı tanım ve koşullarında meydana gelebilecek herhangi bir değişiklik, değişiklikten önce satın alınmış Ürün Koruma Planı kapsam ve içeriğini değiştirmez.

Son Güncelleme: Aralık 12, 2017